گارانتی امروز یک ایده خلاقانه و کاملا ایرانی پسند

آیا تمامی گارانتی ها از یک قانون و روش خاصی استفاده میکنند ؟

خیر با توجه به اینکه محصولاتی در بازار کسب و کار وجود دارند  که نیازمند نصب و راه اندازی در محل مشتری هستند، که برای انجام گارانتی می بایست کارشناس مربوطه به محل نصب اعزام شود بیشترین حساسیت را این دسته از اصناف دارا بوده و گارانتی برای این مشاغل به عنوان کلید موفقیت و یا بلعکس عمل می نماید:

این دسته از مشاغل مانند شرکتهای نصب آسانسور ها پمپ های آب پکیج های سرمایش و گرمایش دوربین های مداربسته سیستمهای اعلام حریق و اعلام سرقت دربهای اتوماتیک فرهای صنعتی ماشینهای پرس و به طور کلی کلیه سیستمهایی که امکان باز کردن آن و حمل به شرکت فروشنده مقدور نباشد بوده .

معمولا" نمایندگان رسمی و گارانتی کنندگان محصولات فوق، گارانتی را فقط بر روی قطعه و در محل تعمیرگاه شرکت خود(فروشگاه ) ارائه می دهند لذا در صورتی که بتوانید محصول را باز نموده و به تعمیرگاه شرکت مراجعه نمایید، نیازی به پرداخت هزینه اضافه جهت گارانتی نیست ولی اگر لازم باشد کارشناس شرکت به محل نصب بیاید و قطعه را در محل نصب گارانتی نماید، لازم است هزینه ارسال کارشناس به محل پروژه را پرداخت نمایید.

با توجه به ترافیک و حجم پروژه های خدمات شرکتها، معمولا" ارسال کارشناس جهت گارانتی مستم زمان بوده  ، لذا در هنگام نصب، شرکتها می بایست آموزشهایی جهت انجام برخی از کارهای مقدماتی که در صورت خرابی تا قبل از رسیدن کارشناس خدمات انجام دهند صورت پذیرد تا بتوانید بدون آسیب رساندن به دستگاه، کارهای روزمره خود را انجام دهید.

در برخی از مشاغل حساسیت کار به قدری بالا می باشد که گارانتی میبایست در لحظه انجام شود (آسانسورها دربهای اتوماتیک و.) که این گونه از مشاغل تیمهای گارانتی به صورت شبانه روزی داشته و همیشه می بایست به صورت آنلاین در خدمت مشتریان خود باشند .

تمامی این مطالب جهت اطلاع خریداران ارایه گردید تا هنگام خرید به توانایی های شرکتی که قصد خرید این دسته از محصولات را دارند عنایت بیشتری داشته باشند متاسفانه همین بی توجهی ها باعث آسیبهای اجتماعی فراوانی در سطح جامعه بوده و مضاف برآن فروشندگان غیر حرفه ای نیز در این دسته از مشاغل فعالیت میکنند که بدون در نظر گرفتن هزینه های گارانتی در محل، اقدام به فروش کرده و فروشنده نیز به علت پایین آمدن هزینه های خود ازاین فروشگاه ها و یا شرکتها خرید خود را انجام داده و در هنگام بروز مشکلات احتمالی و خرابی های دستگاه متوجه خواهند شد که مثلا فلان شرکت خوب نبوده و پشیمان هستند. در پایان باید گفت ارزش گارانتی یا همان تعهدات و پذیرش مسئولیت در قبال کاری که انجام گرفته از خود آن کار مهمتر می باشد

 

 



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سيمرغ -آميزه اي از شعر وادب لیست سایت های آگهی رایگان اینترنتی اولین روز خدمت ↨↨↨کـــــــــدخـــــــــدا↨↨↨ فلزیاب mega فیزیک در دانشگاه صنعتی قوچان روانشناس،آی | RavanShenas-i آب حیات